Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Σα ταινία…..!!

19 Φεβρουαρίου 2013



Βρέθηκα στο Περιστέρι για μια δουλειά στο Δημαρχείο, σα δημότης που είμαι εκεί, ανεξάρτητα αν ζω αλλού, και μιας και τέλειωσα νωρίς, είπα να φωτογραφίσω εικόνες στην πλατεία (http://disaki.blogspot.gr/2013/02/blog-post_22.html). 
Εκεί λοιπόν στο τριγωνάκι στη νοτιοανατολική άκρη της έγινα μάρτυρας μιας καταπληκτικής σκηνής. Η μηχανή μου απαθανάτισε σε μερικά καρέ αυτή τη σκηνή, σα ταινία, ή μάλλον σαν τα παλιά φωτορομάντζα στα περιοδικά ευρείας κατανάλωσης παλιότερων δεκαετιών. Η ιστορία λοιπόν αρχίζει:
Περνά δίπλα μου ένας ποδηλάτης, μιας κάποιας ηλικίας. Φορά τζιν παντελόνι και καρό μπουφάν και έχει κατάλευκα μαλλιά κοτσίδα (!!). Στο ποδήλατο έχει μπρος και πίσω δύο πλαστικούς κουβάδες.
Μπροστά στο άγαλμα της Πόντιας Μάνας σταματάει και κατεβαίνει. Στο κεφάλι του αγάλματος κάθεται ένα περιστέρι και κάνα δυο πετούν ένα γύρω.

 
Μέχρι να σταθεροποιήσει το ποδήλατό του έχουν αρχίσει να μαζεύονται και άλλα περιστέρια.
Σα να ξέρουν τι πρόκειται να συμβεί! 
 Κατεβάζει τους κουβάδες ενώ μαζεύονται κι άλλα.
 Τέλος τα περιστέρια που μαζεύτηκαν είναι δεκάδες.
 Παίρνει τον κουβά και τον αδειάζει στο γρασίδι. Μοιάζει με τρίμματα από ξερό ψωμί. Τα περιστέρια ορμάνε!
 Αυτός παίρνει χούφτες και το πετά ένα γύρω για να φάνε όλα. 
 Μια, δυο, τρεις…. Μέχρι να τελειώσει, να τελειώσουν και αυτά το φαΐ τους!
Τι όμορφη εικόνα!!! Εικόνα τόσο διαφορετική από τις μίζερες που όλο και πολύ βλέπουμε γύρω μας! Νάσαι καλά άγνωστε φίλε, να ταΐζεις τα περιστέρια σου, να "ταΐζεις" και τα μάτια των περαστικών με εικόνες τέτοιας αισιοδοξίας!



2 σχόλια:

  1. Έχω δει (αλλά όχι φωτογραφίσει) παρόμοιες καταστάσεις,
    με κυρίες και αδέσποτες γάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω δει τέτοιες. Απλά ήταν εντυπωσιακό πως μαζεύτηκαν τα περιστέρια και πως έκαναν!

      Διαγραφή