Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ένας αιώνας ελεύθερα Γιάννενα!

Ήταν 21 Φεβρουαρίου του 1913 όταν μπήκε ο Ελληνικός στρατός στα Γιάννενα, σηματοδοτώντας έτσι την απελευθέρωση της Ηπείρου και την ένωσή της με την υπόλοιπη Ελλάδα. Ένα αιώνα μετά και αυτή η γωνιά του τόπου μας ακολουθεί τη μοίρα της υπόλοιπης χώρας, διατηρώντας όμως την μοναδική της γοητεία.
Την γνώρισα για πρώτη φορά στα τέλη του 1978 και από την αρχή την αγάπησα. Αν και μετά το 1982 την έχω επισκεφτεί πολύ λίγες φορές, πάντα η θύμησή της μου γεννά γλυκά αισθήματα. Τελευταία φορά πήγα το παραμονές της πρωτοχρονιάς του 2010 (http://disaki.blogspot.gr/2010/11/blog-post_6356.html) και από αυτό το ταξίδι είναι οι δύο φωτογραφίες, η δική μου συμμετοχή στον σπουδαίο εορτασμό. Η πρώτη τραβηγμένη από το καραβάκι που μας πήγαινε στο νησάκι 

 
και η δεύτερη σούρουπο μέσα στο Κάστρο. 

Θέλω να αφιερώσω αυτή την ανάρτηση στις φίλες και τους φίλους μου που κατάγονται, ζουν ή απλά αγαπούν τα Γιάννενα, όπως κι εγώ! Και είναι πολλοί αυτοί!



1 σχόλιο: